เนื้อกลอนลำเต้ยโขง-หมอลำวังสถาน-หมอลำบุญเพ็ง

Views:
ฟังลำ

เต้ยธรรมดา

ชาย โอยน่อนาง การที่ลำนี่ละแม่นทางเต้ย เคยมานี่กะแม่นหลายอย่าง ทางเต้ยโขงผัดให้เว่ามาเข่านี่แม่ใส่กัน จังว่าหันทางข่างให้นางลำหนี่แม่นเว่าต่อ พอให้เห็นบ่อนเว่ามาเข่ากะแม่นใส่กัน นั่นละนานางหน่า นาผู้คีงกลมเอ่ย
หญิง โอจังหว่าพี่ชาย จังแม่นสาวนางลำ นี่บ่มีไผแหล่ว บ่มีแนวสิคิดต่อ คั่นแม่นคิดต่อไม่ไม่ก็เกิดเจ้าเป็นผี คิดต่อชายคนดีเขาก็เอาเจ้าเมียแล้ว คิดต่อไผนั่นก็บ่ได้สาวนางลำนี่บ่จักคู่ คิดต่อซู่อยู่บ้านคาวนั่นก็เลาซัง นี่ละนานวลหน่า นาผู้คิงกลมเอ่ย

เต้ยโขง

หญิง โอ้เพลินนั่นแสนเพลิน เพลินแสนเพลิน ที่ฉันเดินเที่ยวริมฝั่งโขง เหลียวดูฝั่งโขง โขงเอยช่างงามเร้าใจ สาวภูไทช่างงามเลิศตา บุญนำพาที่ได้มาเจอ มาเจออ้าย ชายงามเจ้าวาทคล่อง หนูอีนางนาฏน้องมาเห็นพี่เจ้าผู้ดี จังว่ามาเห็นพี่คนดีเจ้าวาทคล่อง หนูอีนางนาฏน้องมาร่วมฮวมพี่ซาย นี่ละนานวลหน่า จังว่าฟ้าฮ้องส่งอย่าหลงอย่าลืมกันเอ่ย
ชาย ลำเต้ยโขง ไปลงเรือเขมราฐ ลำเต้ยโขง ไปลงเรือเขมราฐ เสียงน้ำโตนตาดไปซาเลิน เลิ่น เลิน ยามกลางคืนจึงเดินเดิน นี่กะแม่นละน้อ เดินกะแม่นไปแล้ว สิเต้ยโขงกะเว่าต่าง สาวอีนางนั่นพ่อ เดินเข่ากะแม่นฮวมกัน อัศจรรย์ควมเว่านี่คนเฮานี่เกินมันต่าง ทางโขงนี่กะให้เว่า มาเข่ากะแม่นใส่กลอน ทางผาดอนหนี่หละน้อให่เว่า เอาไป๋กะแม่นหลายสิ่ง สาวผู้หญิงนั่นให้เว่า โตข่อยกะแม่นว่านำ จังว่ากรรมของข่อย กะจังมาลำนี่ละแม่นฟ้อนแอ่น อีกหมอแคนจังเต้ยมาเข่ากะแม่นควมกัน นั่นละนา ละนานางหน่า หนาผู้คีงบางเอ่ย...
Filed Under:
ที่เกี่ยวข้อง