เนื้อกลอนลำล่องลาให้พร-หมอลำบุญเพ็ง ไฝผิวชัย

Views:
ฟังลำ


โอ่... โอย... โอ๊ย... ละน้อ... พอว่าตาวันขึ่นเฮืองแสงสุริเยศ พระอาทิตย์ส่งขึ่นเป็นมื่อเจ้าใหม่มา แสงทองพ้นขอบฟ้าแจ้งส่องสามโมง สงฆ์องค์การสิรับทานตอนเซ่า ยาครูเจ้าสังโฆเทศโปรด สงฆเจ้าฉันข้าวสวดมนต์ ศรัทธาเจ้าแจกจ่ายกองทาน บุญสมภารให้ฮุงเฮืองเพียงฟ้า ศรัทธาท่านกองการแจกจ่ายคันทานให้เจ้าได้หน่วยแก้วมณีเข้มแม่นค่าควร ทุกสิ่งล้วนแน่นอั่งเงินคำ ทำนาสวนให้มั่งมีดีล้น ผลทานสร้างกองบุญให้ยู่ส่ง สมประสงค์มาตรแม้น ศรัทธาเจ้าว่าซูอัน อือ... เออ... เอย...

ให้คุณพ่อศรัทธาให้ได้อยู่ซั่นฟ้าเมืองใหญ่ดาวดึงส์ เทวดาอินทร์พรหมให้ลำแลขวาซ้าย ทางไกลใกล้ให้ลือนามเซ็งซ่าให้ได้ตุ้มไพร่ฟ้าหลานหล่าอยู่สบาย  อย่าได้ทุกข์สิ่งฮ่ายบังเบียดโรคา โพยภัยสังก็อย่ามีมาต้อง คันเจ้านอนในห้องให้มีคนไกวแก่ง (แกว่ง) ให้ได้สมมาตรแม้น เมียน้อย... แม่นกล่อม แม่นกล่อมนอน... เออ... เอ่ย

น้ำกูแทมพรให้สมควรปั้นบ่อน บระบวนอยู่เรื่องความข้าสิตื่มมา แล้วสิจากแม่ป้าลาต้าวเด้อลุง ฝูงศรัทธาสั่งกันตอนแจ้ง แสงทองพ้นสามโมงแล้วสิจากแล้วสิพลากแม่ป้าลาเฒ่าแม่นพ่อเฮือน ให้ค่อยเลี้ยงลูกเต้าฝูงหมู่งัวควาย อย่าได้เมานำนอนได้ปล่อยควายกินกล้า คันได้ฟังลำข้าหิวนอนอย่าได้จ่ม สมควรเด้อพี่น้องสิโงง้วยเจ้าต่างตา ยามเมื่อแดดแก่กล้าตานางอ่อนหิวนอน ตานางคอนคอนหลับผ่องเดินหิวล้า ตีนเกาะหญ้าเซลงล้มท่าว หาวนอนสากระด้างทั้งบ้างนี่ผ่องหิว เป็นตะคริวในท้องหันใจบ่เต็มหน่วย อวยพรเด้อพี่น้อง ลาแล้ว... สิห่างเหิน... เออ... เอ่ย
Filed Under:
ที่เกี่ยวข้อง